Поиск по сайту audaru.kz (результатов )

Поиск осуществлен с помощью Google

Результатов не найдено

Идет поиск. Пожалуйста, подождите...

срочно помогите , ПОЖАЛУЙСТА, ответить на казахском языке на вопросы по этому тексту и перевести ответы на русский, очень надеюсь на Вашу помощь!!

Ответы: 4
Просмотры: 6216
0
4120
q
19 дек 2014
ӘКЕ МЕН БАЛА
Бір адам он жасар баласын ертіп, егіннен жаяу келе жатса, жолда қалған аттың бір ескі тағасын көріп, баласына айтты:
— Анау тағаны, балам, ала жүр, — деп.
Бала әкесіне:
— Сынып қалған ескі тағаны алып неғылайын,— деді.
Әкесі үндемеді, тағаны өзі иіліп алды да, жүре берді.
Қаланың шетінде темірші ұсталар бар екен, соған жеткен соң, әкесі қайырылып, манағы тағаны соларға үш тиынға сатты. Одан біраз жер өткен соң, шие сатып отырғандардан ол үш тиынға бірталай шие сатып алды.Сонымен, шиені орамалына түйіп, шетінен өзі бірем - бірем алып жеп, баласына қарамай, аяңдап жүре берді.
Біраз жер өткен соң, әкесінің қолынан бір шие жерге түседі.Артында келе жатқан бала да тым - ақ қызығып келеді екен, жерге түскен шиені жалма-жан жерден алып, аузына салды.Бітегенеден соң және бір шие, онан біраз өткен соң және бір шие, сонымен әр жерде бір әкесінің қолынан түскен шиені он шақты рет иіліп, жерден алып жеді .
Ең соңында әкесі тоқтап тұрып айтты:
Көрдің бе, мана тағаны жамансынып жерден бір ғана иіліп көтеріп алуға еріндің, енді сол тағаға алған шиенің жерге түскенін аламын деп бір еңкеюдің орнына он еңкейдің.Мұнан былай есінде болсын: аз жұмысты қиынсынсаң— көп жұмысқа тап боласың, азға қанағат ете білмесең— көптен де құр боласың, — деді.
1 Әңгімені зейін қойып оқып шығындар.
2 Әңгіме мазмұны бойынша жұптық жұмыс ұйымдастырыңдар:бір-білеріңе кезек-кезек сұрақтар қойыңдар, дұрыс әрі толық жауап беруге тырысыңдар. Бір-біріңді бағаландар.
3 Оқулықты жауып, дәптерлеріңе осы мәтіннің негізгі ойын білдіретін сөздерді жазыңдар. Сөздердің мәтін мазмұнымен байланысты сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастырыңдар. Сөйлемдерді байланыстырып, өздерің құрастыргаң мәтін нұсқасын жазып шығындар Қандай мәтін пайда болды?
4 Әңгіменің түйіні қандай сөйлем арқылы берілгенін анықтаңдар, дәптерлеріңе көшіріп жазып алыңдар.
5 Ыбырай аталарыңнын хрестоматияда берілген әңгімелері мен өлеңдерінің тақырыбы, көтерген өзекті мәселесі бойынша ой бөлісіңдер.
Показать текст полностью
4120
1
1

Ответы
Лучший ответ
0
3942
a
20 дек 2014
Я Вам переведу текст и задания. Надеюсь, это поможет вам ответить на вопросы. Хотя, в случае с художественными произведениями, лучше использовать профессиональный перевод, представленный в книгах.
Отец и сын
Человек с 10-летним сыном, идя пешком (возвращаясь) с засеяного зерном поля, увидев оставленную старую подкову, сказал сыну:
-Сынок, давай подними (возьми) эту подкову.
Сын сказал (ответил отцу):
-Зачем нужна сломанная (гнутая) подкова?
Отец промолчал, сам наклонился взял (поднял) подкову и пошел дальше.
После того, как они пришли на окраину города, где есть кузнецы, отец разогнув, продал им эту подкову за три копейки. Пройдя еще чуть-чуть, он купил на 3 копейки достаточное количество (много) вишни у торговцев вишней. Итак, завернув вишню в платок, сам ел по чуть-чуть (по ягодке), продолжал медленно идти, не смотря на сына (не обращая внимания на сына).Когда прошли еще немного, одна вишенка из рук отца упала на землю. Идущий позади сын (мальчик) соблазнился, моментально поднял с земли упавшую вишню и положил в рот (съел). Спустя несколько минут еще одна вишня, потом –еще одна и так каждый раз, по одной вишни падали из рук отца, около 10 раз нагибаясь, поднимал и ел вишни.
Наконец, отец остановился и сказал:
Видишь, ты посчитал недостойным 1 раз нагнуться и поднять эту подкову, теперь вместо одного раза ты 10 раз наклонялся, за вишнями, которые были куплены за эту подкову. Запомни: «Если малый труд – посчитаешь для себя трудным, найдешь (встретишься) с тяжелой работой, если не будешь удовлетворен (доволен) малым – лишишься большего (останешься ни с чем»
1.Прочтите внимательно рассказ
2. Организуйте работу в парах по содержанию рассказа.По очереди задайте вопросы друг-другу, постарайтесь дать полные и верные ответы. Оцените друг-друга.
3.Закрыв учебник, перепешите в тетради, слова, которые выражают основную мысль данного текста.
4.Составьте словосочетания и предложения, связанные с содержанием текста. Связав между собой предложения, запишите вариант текста, который вы составили. Какой текст получился?
5.Определите, каким предложением выражена основная мысль (мораль текста), перепишите в тетради.
6. Поделитесь своими мыслями по поводу тем и актуальных проблем рассказов и стихов Ы.Алтынсарина, данных в хрестоматии.
Показать текст полностью
Комментировать
0
1304
c
20 дек 2014
@S.Lana Klemenova, сынған дегенді сломанная деп батыл аудара бермейсіз ба, майысқан деп тұрған жоқ қой
Показать текст полностью
Комментировать
1304
3942
0
1305
c
20 дек 2014
@Саян Сыдык;, Сізбен келесемін )))
Показать текст полностью
Комментировать
1305
3942

Для публикации комментария Вам необходимо авторизоваться
3942
4120