Барлық бала дарынды немесе өзiндiк жеке дара ерекше қасиетi бар деген
тұжырым педиатрлардың, педагогтардың, спорттық және көркем студиялардың
маңызды мәселесiне айналды. «Дарынды» деп өз қатарларынан әлде қайда
дамыған немесе ерекше бiр зейiн бар (музыкалық, көркемдiк, спорттық т.б.
қасиеттер бар) балаларды айтады; ғылыми тұрғыдан кәдiмгi сөзде оларды жиi
«вундеркиндтер» деп те айтады. Психология көзқарасынан дарындылық екi
мағына бередi – жалпы рухани зейiндiлiк және нақты дарындылық. Жалпы
зейiндiлiктi ғалымдар – жалпылау икемдiлiгi, кез-келген тақырыпта әңгемелесу,
мәселелердi шешу және өз тәжiрибесiнде үйрену деп тұжырымдайды.
тұжырым педиатрлардың, педагогтардың, спорттық және көркем студиялардың
маңызды мәселесiне айналды. «Дарынды» деп өз қатарларынан әлде қайда
дамыған немесе ерекше бiр зейiн бар (музыкалық, көркемдiк, спорттық т.б.
қасиеттер бар) балаларды айтады; ғылыми тұрғыдан кәдiмгi сөзде оларды жиi
«вундеркиндтер» деп те айтады. Психология көзқарасынан дарындылық екi
мағына бередi – жалпы рухани зейiндiлiк және нақты дарындылық. Жалпы
зейiндiлiктi ғалымдар – жалпылау икемдiлiгi, кез-келген тақырыпта әңгемелесу,
мәселелердi шешу және өз тәжiрибесiнде үйрену деп тұжырымдайды.
Показать текст полностью